• (Android) Magic Rush: Heroes petukood piiramatult punkte

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Magic Rush: Heroes ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Magic Rush: Heroes IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petukood piiramatult punkte ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Magic Rush: Heroes 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Täiega lahe

    Ma saan oma fb-kontot WiFi kaudu välja lülitada, kuid ma ei saa mobiilse andmeside kaudu lülituda. Pls parandage

    Nii kena

    Hea mäng, kuid need uued värskendused muudavad selle mängimise segasemaks, kuid millegipärast mängimist väärt

    Ordia Arcade cnpj

    Mulle meeldiks, kui saaksin seda päriselt mängida... Ma ei saa laadimiskuvast mööda. See peatub iga kord 80% juures.

    Üli vinge mäng se peaks kõigil olema!

    Üks mu lemmikmänge. Parim graafika. Funktsioonid ja režiimid on suurepärased. Ma pole kunagi oodanud seda tüüpi ägedat mängu

    See on tavaliste mängijate jaoks üliraske, sest peate kulutama 4–6 tundi (min) kogu ressursi kogumiseks ja vajate tõesti gildi koostööd, et sõda võita. Mänginud on 5 aastat ja ma sain 3 ID-d erinevates serverites. sellist mängu mängides hakkab igav.. Seal on palju sündmusi, nagu tornikaitse, täringud jne. Loodan, et gm lisab tasuta kasutajale rohkem tasu ja muudab mängu mängimise lõbusamaks..aitäh

    et inimesed oleksid vastupidavamad. tegelasi on raske tasandada, sest vastupidavus piirab meid palju. ja tehke ka fragment ja ruun hõlpsasti kättesaadavaks. ülejäänud, mulle meeldib see mäng, isegi kui ma kaotasin oma esimese konto (level80) ja alustasin uuesti sealt, kust alustasin.

    Varem mängisin seda kaua aega tagasi ja lõpetasin desinstallimise samal põhjusel, mille desinstallin praegu, mis on tingitud sellest, et mängul on katkestusi või pikki uuesti laadimisaegu mis tahes mänguosas. See pole minu wifi ega Interneti-ühendus. Kõigil teistel minu mängudel pole probleeme. Samuti oleks tore kasutada automaatset funktsiooni, mitte ainult lõpetatud etappidel.

    Mulle meeldiks, kui saaksin laadimisekraanist mööda. kõik see peatub 80% juures ja siis peatub ja see ei avane. Palun parandage viga

    See näitab ainult selle välimist ekraani ja ei näita mänguvalikut, seega ärge seda mängu mängige

    Hea mäng, kuid väga halb tugi, nii kiire karistades kasutajat ettevõtte kaupade eest, kuid nii aeglane kasutajate kaupade toega. Näib, et nad ei hooli enam kasutajatest, nii et kui soovite seda mängu proovida, olge nende suhtes väga kannatlik toetage või lihtsalt vältige nende ostmist ja toetust Oh tasuta mängija unustage olla serveri tipus, peate mängima vähemalt 1 kuu teisest mängijast kõrgemal, et olla parim, kuid see pole kindlasti võimalik

    see on hea kontseptsiooniga p2w-mäng

    Kõige poolem mäng üldse

    Armastan seda mängu siiani, mul on siiani tõesti suurepärased tegelased ja mulle meeldib, kuidas iga mäng on risk!!!

    kena mäng, kuid mõnikord väga hiline, eriti kui on sõda ja serveritevaheline sõda.

    Olen mänginud pikka aega ja see pole lõbus. Ma ei saa enam võimsamaks, kuna tugevaima liidu inimesed ründavad ainult mind. Mul pole neil ressursse, kuid nad hävitavad mu täielikult. olen alati ümber paigutatud ja ei saa miitinguid lõpetada, minu puusüdamikku ei saa kunagi teha, nii et ma ei saa ruune sepistada, mul on vaja, et mu sõjatuhk võetakse alati ära ja kõik mu austajad hävitatakse. Nii et ma ei saa kaitseks tugevamaks saada, väga raskendav, ma ei kuluta enam peenraha, kuna olen juba üle 1000 dollari uppunud

    Parim mäng, mida ma eales mänginud olen. Vau, nii hämmastavad kangelased nii ainulaadsed legendide kangelased ja müstiline Malachi kangelane, seda ainulaadset mängu ja palju muud huvitavat on võimatu kirjeldada. Nii et see mäng on kõigi aegade parim mäng

    Super

    Mängu võitmiseks makske

    See on tavaliselt minu kõigi aegade lemmikmäng. Neile teist, kes otsivad mängu, mis teeks teid õnnelikuks ja jätkaks, ilma et peaksite muretsema selle lähituleviku kustutamise pärast, kuna see on igav, on see mäng teie jaoks. Kuigi see ei pruugi kõigile sobida

    Mulle meeldib see mäng liiga palju

    Ma armastan maagilist kiirustamist, sest see oli väga huvitav kristallkoopasse ja draakonipalve subetterasse ning ka huvitavad lahingud areenil ja väljaspool linna teiste mängijatega ning saareristisõja ajal olin väga huvitatud kangelaste väljakutsumisest ja tahtsin kõik kangelased välja kutsuda. iga päev

    Se ni omg mäng

    see on suurepärane, kuid mängu sissejuhatus on moonton ja teised esemed on pärit mobiililegendidest


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :